سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی درباره تردمیل توربو فیتنس

تردمیل توربو فیتنس 2200 تردمیلی خانگی با قدرت موتور 2.5 اسب بخار که میتواند تا 120 کیلوگرم را تحمل کند و از قابلیت های خوب این تردمیل داشتن 6 لوازم جانبی است که کاربر میتواند با استفاده از امکانات بیشتر این تردمیل، ورزش لذت بخشی را تجربه کند. کلید اضطراری بر روی این دستگاه در نظر گرفته شده است که در صورتی که برای کاربر یا دونده این دستگاه مشکلی به وجود بیاید به وسیله خاموش کردن سیستم و ایستادن تسمه به کاربر کمک میکند تا دچار حادثه و مشکلی نشود .

ابعاد تسمه تردمیل توربو فیتنس  2200، 46*126 سانتی متر است که محدوده عرضی و طولی دونده را مشخص میکند. این تردمیل خانگی دارای جک گازی و مزیت تاشوندگی میباشد که با این مزیت تردمیل کمترین فضای ممکن را اشغال میکند و در زمانی که صفحه تردمیل باز است، جک گازی از برخورد یک باره آن با سطح زمین جلوگیری میکند و قادر است دستگاه را به مرور و اصولی باز کند. سرعتی که این دستگاه میتواند ارائه دهد 16 کیلومتر در ساعت است و به راحتی کاربر این تردمیل میتواند شیب و سرعت خود را توسط دسته های آن تنظیم کند. نمایشگری بر روی این تردمیل تعبیه شده است که به راحتی میتواند سرعت، میزان کالری مصرفی، مسافت طی شده، درجه شیب، زمان و حتی ضربان قلب ورزشکار استفاده کننده خود را نشان دهد و او با اطلاع از وضعیت خود ورزش کردن با این دستگاه را ادامه دهد.

 

 

کلید STOP و START بر روی دسته این تردمیل در نظر گرفته شده است که به کاربر کمک میکند تا به راحتی از این دستگاه استفاده کند. از قابلیت های جانبی تردمیل توربو فیتنس مدل 2200 شامل: ماساژور برقی، مسگری، کش ایروبیک، تخته شنا و پایه دراز نشست است. از دیگر لوازم جانبی این تردمیل میتوان به روغن چرب نمودن قسمت زیرین تسمه ها و دفترچه راهنمای استفاده از تردمیل توربوفیتنس اشاره کرد که به کاربر کمک میکنند به راحتی بتواند از این دستگاه استفاده و نگه داری کند. تردمیل توربو فیتنس دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است که در صورت به وجود آمدن مشکل یا خرابی به کمک کاربر می آید.